Tuesday, May 5, 2009

Episod Empat Belas

Aku berasa amat malu atas kejadian yang berlaku sebentar tadi. Aku terus sahaja memberi buku latihan ku kepada ustaz.


Kring!!bunyi loceng menandakan waktu Pendidikan Islam sudah pun tamat. Aku dan rakan-rakan yang lain mengucapkan terima kasih kepada ustaz.


“Nasib baik lah loceng ni berbunyi. Kalau tidak aku tak tahu lah apa yang akan berlaku.” Bisik aku sendirian.


Kini adalah waktu Geografi pula. Aku melihat sekumpulan pelajar iaitu Shafiqah, Hazirah, Nabila, Nadia dan juga Safuan sedang bersembang.


Tiba-tiba Safuan menjerit dan mengatakan “saya sayang Anis!!!” tanpa menyedari ketika itu Pn. Hajariah berada di depan kelas. Pn. Hajariah terkejut dan terlopong mendengar kata-kata yang baru sahaja diucapkan oleh Safuan. Aku, Anis dan Ammar juga terkejut dan terlopong mendengar kata-kata Safuan.


Aku tertanya-tanya, adakah Safuan juga meminati Anis?? Atau Safuan hanya bergurau senda sahaja??Dan adakah aku akan berhadapan dengan seorang lagi lelaki yang menyukai Anis??


Aku sungguh keliru.


Nurul Shafiqah Bt Zaharin.

3 comments:

  1. i have to say...LOL~!!! ko gune reality untuk episode ni.. bagus.. tapi perkara ni semua org dah tau dah.. so skarang tak brapa kelakar..

    ReplyDelete
  2. HONK KONG.....hahaha=)

    ReplyDelete
  3. Kunag kuang kuang sorang lagi pecinta/org minat Anis lawak gile bile safuan meluahkan perasaan die XD

    ReplyDelete